joi, 21 mai 2009

Haleala cu steluta

Am si eu o intrebare pentru Hame: de cand mortii ma-tii ceva care contine 15% ficat de gasca ar trebui sa se numeasca "pate de ficat de gasca"? De ce nu pate din scrot de porc? Oricum cred ca are mai mult scrot de porc decat ficat de gasca. Aseara imi spunea cineva ca, mai nou, fanta are 2% suc de portocale. Cum, au bagat suc de portocale in fanta de portocale?

Acuma, na, i-or fi invatat aia din banci. Sau poate aia din publicitate? Cine stie... Ce e sigur e ca s-a depasit orice limita a bunului simt. Si tu te simti jignit ca eu injur, manca-mi-ai pula de idiot. Cine-i mai nesimtit, eu sau ei? Uite cum facem, eu promit ca nu mai injur daca se da o lege ca lumea impotriva astora. Dar daca nu, va rog de acum inainte cand discutati cu mine sa-mi spuneti Brad Pitt Coelho. Ca io-s mai Pitt si mai Coelho decat e pateul de ficat pateu de ficat.

2 comentarii:

jane spunea...

da, si eu sunt fascinata de sucul NATURAL de portocale cu nu-stiu-cat-la-suta suc de portocale. nu mai beau de multa vreme sucuri. nici nu mananc pateu, icre si alte bazaconii cu acelasi procentaj de substanta naturala... bleah.

Quick Silver spunea...

si aici in londra pe sucurile de portocale scrie PURE, NATURAL si plm si dedesubt, mic, scrie "from concentrate".
aici e o capcana cu mancarea in general ca aproape toata e de cacat si plina de chimicale, si nu degeaba englezoaicele sunt obeze, si nici romance slabe nu prea am vazut.