joi, 25 iunie 2009

Deci da

A murit Michael, m'. Atentie la ceas, la mine e 5:49. Ca sa ma dau si eu lebada in chiveta c-am pus asta pe blog printre primii romani. Acuma, na, stiu, n-o zic eu, o zice news.yahoo, o zice realitatea, deci stire nu mai e, si cum noi nu suntem chiar asa de prosti sa belim ochii la stiri si sa dam din gura fara sa spunem nimic, ca pestele, tre' sa bagam ceva de la noi. Unii zic ca Michael era fugit de-acasa, ca nu mai avea toti pestii la bicicleta.

Ba, acuma, pula noastra, doar pentru ca-ti balangani copchiii peste balcon (da' cu un prosop in cap, sa-i PROTEJEZI), nu inseamna ca esti nebun. Nici macar daca te operezi pana ajungi sa-ti lipesti nasul cu superglue. Nici macar daca iti place sa dormi in pat cu şoşoi din aia de 7-8 ani. Nici macar daca nu exista nicio explicatie de ce, tu negru fiind, ai copii perfect albi si totusi tu zici ca sunt ai tai, vorba unuia de mai jos.

Nu, tata. Mie nu astea mi se par motivele sa il suspectez de ceva. Ba, da' sa joci tu in Simpsons rolul unui dement cu acte in regula care crede ca el e tu, aia chiar ca mi se pare ciudat.



Da, exact, si mie-mi place un slagar de la el.

Desi imi place mai mult cum face misto Griffin de el (nu ala din Family Guy).



Biografia am furat-o de aici.

3 comentarii:

Cristean spunea...

(da, stiu, ma comentez singur) bre, cica a murit mai demult:))))

Anonim spunea...

io am auzit vineri pe la orele 16. deci ... nu ma uit la tv. nici pe net n am vazut.
sa vezi bani acum din toate cacaturile cu numele lui. sa vezi bani din vanzari. eram sigur ca o sa explodeze si am auzit azi pe zi ca e fenomen. cred ca pentru unii e mai bun mort decat viu.

Cristean spunea...

cam ca 2pac, asa. si ala face bani mai multi de cand a crapat decat inainte.