luni, 8 iunie 2009

Naşu'

Sunt un nenorocit. Vineri mi-a dat nasu' pe tren rest la spaga. Pula mea, stiu, eu trebuia sa zic "NU, dati-ma jos la prima!!!" sau "nu, eu vreau sa platesc de doua ori jumate biletul sa ma bucur de privilegiul de a calatori cu vagonul asta in care miroase a pisat!".

Acuma ma intreb daca ce-am facut eu (adica sa ma duc la ala si sa-i zic ca n-am apucat sa-mi iau bilet, sa-i zic sa-mi dea el si el sa nu vrea) a fost mai naspa decat ce-au facut scroafele de la mine din compartiment, care au lasat vraiste in urma.

Chiar, oare de ce mi-o fi dat rest controloru'? Alta data imi dadeau amenda cu biletu' in mana. Si acuma toti "moaaama, pai io daca nu ziceam si faceam si dregeam si nu stiu ce", ca asa mi-a zis mie un neamt cand i-am povestit faza asta. Faceai o pula, ma. Am sa va povestesc maine de ce.

3 comentarii:

Oana-Nicoleta spunea...

ei? si ti-a povestit?

Cristean spunea...

cine sa-mi povesteasca?

bnx spunea...

rusine bai rusine. trebuia sa iei niste vaselina si sa...:).