luni, 22 iunie 2009

S-a mai dus unu'

Azi a murit un om. Se mai intampla, o sa ziceti. Ungur. Si mai bine, or sa zica unii. Ungur roman. Super, aia-s cei mai rai. A murit la 25 de ani, intr-un accident de masina, cand se intorcea din Serbia, de la balcaniada de Taekwondo, unde a reprezentat romania asta de cacat, a luat medalie pentru ea si s-a pozat pe podium cu steagul nostru in mana. Laci, ce sa mai zic eu acuma? Stiu cand erai in public si urlai ROMANIA la finala aia. Sa-mi suga pula toti idiotii (vroiam sa-i fac handicapati, da' nu pot sa jignesc niste oameni necajiti) care ma iau cu "ungurii fac, dreg etc". Si nu-s chiar atat de idiot incat sa apreciez un om doar pentru ca era patriot. Eu nu sunt patriot. Nici "RIP, odihneste-te nu stiu cum" si alte cacaturi. Nu cred ca poti sa te odihnesti in pace la 25 de ani. Cred ca ai fost om si asta e cel mai important.

Un comentariu:

Anonim spunea...

L-am vazut infasurat cu steagul Romaniei pe podiumul balcaniadei, l-am auzit strigand "Hai Romania" cand alti colegi de-ai lui nu o faceau si l-am auzit vorbind romaneste. Deci, era roman. Mai roman decat multi altii. Dumnezeu sa te ierte Sallo ...