joi, 25 iunie 2009

O ard monden

Hai, inca una dintre putinele despre mine. Azi am fost ecologist, am fost aici. In onoarea evenimentului, m-am cinstit inainte cu ciorba de fasole cu afumatura mortalaaaa. Si cu CEAPA, evident, pentru ca suntem aici intre oameni care nu se caca pe dumnealor. Ce bine-i sa te iubeasca gagica! Dar acolo, posibil ca da, asa ca am tronat, suveran, la o masa singur, sa nu insult olfactiv pe unu' sau pe altu'. Si bine am facut. Stiti cum le zburau unora cacatii pe la nas? Moaaama...

Trist cand vezi barbati in toata firea cum pufnesc precum niste iepe in calduri, da' asta-i viata. Culmea, celebritatile, Bucurenci, Cozmin Gusa, Negoita, pana si panarama aia de Florin de la haichiu s-au purtat OK. Malvina, saraca, parea ca se chinuie sa lege doua vorbe de parca si pentru respirat avea nevoie de prompter, da' asta-i viata (2). Oricum, per total, se pare ca tripletii nostri sunt deschisi la ecologie si asta e un semn bun. N-am fost piscotar, n-am balotat, da' cu bautura m-am inteles bine, ca na, e pacat sa nu-ti tii chelnerii aproape. Chelneri care chiar m-au facut sa rad cu ce glume faceau intre ei "ba, ai recoltat selectiv paharele alea, ai reciclat scrumierele alea?". Mda, uite-asa, din nou am fost monden fara sa vreau.

Apdeit: Moaaama, prezentatoru', un puţoi de 20 de ani, bâlbâit, cand sa se termine totul cu bine, mi-a dat-o taiata - a incheiat cu una dintre chestiile mele preferate, un citat in engleza. Daca se organiza aia pe banii mei, lua cate o lovitura de zgârbaci pe schinare pentru fiecare literă din el. Părerea mea.

Niciun comentariu: