Daca pizda ar fi un prospect, pula ar fi business development managerul tau.
Pula e o busola cu personalitate. Pula e ca un periscop cu initiativa, poti s-o acuzi de orice, numai de rele intentii nu. E vrea sa te ajute, vrea sa produca. Desi tot ea te convinge cel mai usor sa faci investitii nesabuite. Pula e director de vanzari. Ea iti poate demonstra oricand ca a vrut (bine, cu vreo doua exceptii jenante) dar, in general, poate da vina pe restul organizatiei pentru insuccese fara nicio problema. Si nici nu poti sa scapi de ea, pentru ca are pile sus.
miercuri, 17 iunie 2009
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
sa vezi acu cate hituri o sa ai pe blog daca ai folosit cuvintele cheie-vedete ale google-ului pula si pizda.
:))))
mai, nu-s cuvinte cheie numai pentru google. aseara mancam marshmallows (sau cum s-o fi zicand in romana) si ma gandeam: moama ce textura, zici ca dai limbi intr-o pizda. de femeie. duamneeee, obsedati mai sunt barbatii astia! si uite-asa a aparut materialul asta. na, secret din culise:P
multumesc ca mi-ai impartasit secretul si ca ai pus punct definitiv poftei mele pentru marshmallows :D
Da, dar acum STII! Informatia e putere, tata, mi-esti datoare cu zece mii pt asta. Ma duc sa fac ciorba.
Trimiteți un comentariu