marți, 2 iunie 2009

Din nou despre crăpare

Of, berea asta... e buna pentru rinichi si buna dispozitie. Si faci burta cat casa de la ea. O friptana e buna pentru creier, dar nasoala pentru inima. Am auzit de-un bou care manca "perfect sanatos, fara grasimi absolut deloc". Si s-a imbolnavit de la partea aia cu "fara grasimi". Zarzaveturile sunt de baza, dar, mai nou, faci cancer de la ele. Sa-mi bag pula daca mai stiu vreo mancare BUNA. Si e absolut normal, corpul uman e facut sa cedeze dupa o perioada. Iar noi nu-l ajutam deloc. De ce? Un singur cuvant: excese.

6 comentarii:

Andre Lefter spunea...

Intotdeauna am zis "Fara excese!!!"
Dar am un defec, nu ma pot abtine, sunt un gurmand inrait. Cu berea mai putin ca ma umflu :)

Cristean spunea...

bea hin, esti de la vrancea, nu?

baiatucuberea spunea...

Domeniu nene.Uite vezi beau bere de la 16 ani si am avut si multe excese...inca mai sper sa ma ingrash ;;). Ai uitat sa mentionezi de "fani" Mcdonalds :))

Adrian Năstase spunea...

Toate alea e otravitoare!
Viata insasi e toxica, de-a dreptul mortala... Nimeni n-a scapat viu.

George spunea...

ba, viata fara porc si bere ar fi trista....asa ca ma doare-n.... macar mor cu matzu plin..

Cristean spunea...

mah, nu bei, nu fumezi, mori perfect sanatos!