duminică, 14 iunie 2009

Ganduri intr-o zi de vara

Am fugit din orasul asta imbacsit, populat cu mame terorizate de copchii - reclame ambulante la prezervative, sa ma bronzez pe jumatate din nas, sa vad ca populatia de pesti din romania mai are o sansa si sa fac o constatare: ce-avem noi, pescarii, in comun cu cersetorii? Ambele categorii se pot declara multumite dupa o zi de stat cu mana intinsa.

Si pe drumul spre Pitesti, pentru ca, evident, am gresit iesirea din Bolintin si-am luat-o pe autostrada invers, nu spre Bucuresti, m-a lovit dintr-o data. De ce dau eu 500 de euro pe luna chirie in cacatul asta de oras? Oare pentru ca noi n-avem o firma de constructii de stat care sa se apuce sa faca 100 de blocuri de cate 100 de apartamente a cate 2 camere pe care sa le dea in chirie cu 200 de euro pe luna din care sa-si amortizeze investitita in vreo 10, hai, 20 de ani si dup-aia sa ramana si cu ele si prin care sa-i oblige si pe japcarii astia sa scada preturile la case si chirii? Cine ar prefera sa dea 200 de euro in loc de 500? Eu m-as baga.

9 comentarii:

jane spunea...

mi se paru' mie sau am lasat un comentariu de dimineata? ca, in mod ciudat, n-a aparut... hmm...

Cristean spunea...

dimineata nici mie nu mi-a functionat bloggeru'. poate de-aia.

jane spunea...

pacat :)

Cristean spunea...

:))) de ce, intre timp ti-ai uitat ideea?

jane spunea...

ehh, ziceam si eu niste chestii de chirie si cat de aiurea e sa muncesti pt ea. la mine se duce jumate de salariu pe chirie si intretinere. si e-al naibii de frustrant faptul ca nu pot avea mobilitatea profesionala pe care mi-o doresc, nu pot accepta un job care sa-mi deschida perspective de dezvoltare din toate punctele de vedere, doar pt ca salariul de-nceput nu imi permite.
mai eram si-un pic amuzanta pe final, zicand ca n-a fost o idee f buna aceea de-a intra pe blog la tine de dimineata, in conditiile in care si-asa nu ma scaldam eu in apele mele optimiste. intre timp mi-am revenit :D

Cristean spunea...

combina-te, ca-n reclama la "vodafon";)

jane spunea...

pe-nteres: ai casa, ma combin, n-ai, nu ma combin :))

Cristean spunea...

nu, dom'le, nu te gandi la prostii, ia-ti un/o coleg(a) sa-mpartiti cheltuielile. ca na, altfel iti ziceam direct sa-ti gasesti un fraier sa plateasca el tot si tu sa-ti faci de creier cum vrei.

jane spunea...

diferenta n-ar fi f mare, as simti totusi banii aia in plus. totusi, e atat de bine sa stai singur/a! :)