miercuri, 24 iunie 2009

Mincinosii

"Un loc in care nu poti spune lucrurilor pe nume e un loc in care nu merita sa traiesti." - Cristean

V-am promis ca fac asta cu citatele. Nu intelegeam intr-a treia sau a cata era de ce radea taica-miu de mine cand i-am zis c-am invatat la scoala ca noi am dat Moldova rusilor pentru ca ne-au ajutat sa-i batem pe nemti.

Astazi am vazut o sinteza meseriasa despre locurile unde sunt umiliti romanii. Pe scurt, cam peste tot si, pe trist, cel mai mult la stat - primarie, scoala, spital etc. Bineinteles ca au aparut reactii gen "hai, dom'le, ca nu-i chiar asa", altii ziceau "cum, eu n-am patit asa ceva nicaieri, niciodata". Sa mor eu???

Ba, dar aproape ii inteleg. Nu prea ne place sa recunoastem, ba dimpotriva. Adica stefan n-a fost un curvar, mihai nu era un venal, cuza n-a fost un dictator, vlad tepes n-a fost un sadic si daca stam bine sa ne gandim, ceausescu a dat de munca la oameni si ne-a facut cutiile astea de chibrituri sa stam in ele. Misto popor.

Poate daca am incepe sa recunoastem cum stau lucrurile mai des am avea o sansa in plus sa evoluam.

Niciun comentariu: