miercuri, 17 iunie 2009

Miron Cozma presedinte

Pfu, ce noroc pe voi ca seful minerilor inca nu are dreptul sa candideze la functia asta, ca altfel ma pierdeati din tara asta, asa mic si neimportant cum sunt eu. Da, dom'le, lucifenderul huilei ne vrea. Ne vrea subalterni. Citat de un site obscur citat, la randul lui, de gaozarii de la Halene (Halena 1, Halena 3...), omu' a spus, in principiu, ca vrea sa faca ordine in tara asta. Ma, eu il cred, doar cu asta s-a ocupat pana sa intre in puscarie, a venit la bucuresti sa faca ordine cu paru', cu toporul, cu tarnacopul...

Totusi, apropo o chestie sunt de acord cu el: da, puscariile au ajuns niste scoli de infractori, unde nu te deranjeaza nimeni si stai tu ca la sanatoriu degeaba pe banii mei dupa ce mi-ai dat in cap sau mi-ai violat femeia, baga-mi-ai pula-n ma-ta. Dar asta tot nu ma impiedica sa emigrez daca vreodata, prin absurd, la noi in tara ajunge presedinte vadim, becali sau criminalul asta. Oricum, asta cu emigratul incepe sa prinda din ce in ce mai bine contur si n-ar fi asa departe daca ati da voi clic mai des pe panaramele astea de reclame de pe margine. Ca si-asa din salariu mai am putin si nici sa respir nu-mi mai permit.

In alta ordine de idei, pentru ca la revista aia care se face ca ma plateste nu prea au loc si idei de-ale mele, o data pe saptamana o sa avem aici o analiza de afaceri privind chestiile de IT din romania - si nu numai, in stilul lui Cristean, adica sincer, la obiect si cu injuraturile de rigoare, atunci cand chiar merita. Ce parere aveti?

5 comentarii:

Anonim spunea...

baga de aiti. daca ies bani , baga! da vezi sa nu uiti sa ti bagi si pula in ele cand trebuie.

Cristean spunea...

Nu, mah, n-ai inteles, scriu GRATIS de IT, nu pe bani, aia-i partea misto. Adica scriu liber. IT cu pula-n gura. In fine, ai sa vezi tu despre ce-i vorba.

Anonim spunea...

Îmi aduc aminte de satisfacţia multor bucureşteni în vreme ce minerii plantau bâte în creştetul bărboşilor (simbol al intelectualităţii). Pe urmele lui gigi şi a lui vadim, dimpreună cu eba, moş miron ciomăgarul s-ar înscrie în galeria marilor oameni de stat români de etnie dacă. Nu m-ar mira cu nimic dacă românii l-ar vota, cu satisfacţia urii. Ca apoi să ne trezim "emigraţi" din ţara asta. Toată lumea se indignează de succesul unui vanghelie, şi arată cu degetul spre moldoveni (Sic!). Între "golanii" din Paiaţa Universităţii şi golanii lui Cosma, e posibil ca ţaţele - şi nu numai - să se dăruiască cu sinţire patriotică celor din urmă. Aşa cum s-a întâmplat de multe ori în istoria neamului. Oricum, "Cozma preşedinte
" cred că se poate constitui într-o justificare adevată pentru a ne căra din Romania.

Cristean spunea...

Deocamdata, multumesc lu' dumnezeu, n-au prostii cum sa-l voteze pentru ca n-are dreptul sa candideze. Ca altfel, s-ar gasi votanti si pentru el. Deocamdata, va trebui sa ne multumim cu motivele sa ne "multumim" cu motivele pe care le avem in prezent sa nu ne placa aici.

Anonim spunea...

pai e bine ma inginere
spor!